KÄMPAR

Jag är dålig på det här, men det händer så mycket hemskt nu och jag kan inte tänka på annat än Japan och Nordafrika och alla andra som kämpar. Tänk på dem och hjälp dem om ni kan, tex på Röda Korset.

Här kommer ett brev eller vad ni vill. Bara lite av vad jag lyckats åstadkomma de senaste veckorna.

"Jag vet inte vad det är jag berättar. Jag är i Wien igen. Står inför Mozart, han är så stor och kollar ned på mig. Men det gör ingenting jag har det så skönt här i solen. Sitter på en av alla gröna stolar i parken. Med Mozart vid min sida. Musiken ligger i luften och jag vet att det börjar nalkas nu. För dig och mig menar jag. Det är väl dit jag vill komma, till dig och mig, som alltid. Det är egentligen du och jag som står här inför varandra. Men din frånvaro har ersatts av Mozarts enorma närvaro. Det är du som dallrar i luften och jag kan se dig sitta och le av bara tanken att jag tillägnat en hel dag åt dig i Wien."

Ta det lugnt och var glad!
/ Maja

Kommentarer
Postat av: Anna

kroonis. somamren 2007 är nya sommaren 2011! larsa och converse i kvarnparken är det som gäller. :) älskar ditt inlägg om Mayakalendern, jag riktigt kände på mig att det här med naturkatastrofer har legat och kliat på Maja.. :P Jag tror inte heller att vi dör 21 dec 2012 så en livets dag passar ju alldeles utmärkt. Hoppas allt är bra! IDAG ÄR DET VÅR. första glassen i uppsala klockan 4. PÖSS <3

2011-03-20 @ 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0