ÖPPEN SCEN!

Bättre sent än aldrig, like we say in, Wik? In Falun?

Hur som helst. Här kommer min genustext som jag också läste upp på öppna scenen på Wik idag.
Enjoy!

 

 

 

"Bröst. Jag tänker aldrig på mina egna bröst. Jag tänker bara på alla andras. Att det är fint med bröst. Jag tänker sällan på snoppar, att snoppar kan vara fint. Jag har ingen snopp, jag tycker om snoppar, men tänker inte att de kan vara fina. Jag gillar kroppar och värme och kyssar. Jag gillar dofter, jag gillar hår, jag gillar nyduschat. Jag gillar händer som älskar mig, som tänker på huden de rör vid. Jag gillar skägg och nytvättade kläder, jag gillar när kroppen luktar av de nytvättade kläderna. Jag tänker på att det är fint när någon trivs i sig själv. Jag gillar snoppar, bröst är fint. Hår är mysigt, brösthår. Manligt, jag tycker om att vara kvinnlig, jag tycker om att känna mig mer kvinnlig än manlig. Jag tycker om att krypa upp i en stor armhåla som luktar deodorant och lite, lite svett och känna mig liten och söt. Jag är stor och stark annars, i andra sammanhang. Jag har bröst som jag inte tänker på, jag är söt, jag dras till hår och snoppar. Jag älskar kroppar, de med snopp kallas män, de med bröst för kvinnor. Jag gillar värme och kyssar, jag tycker bröst är fina, jag gillar snopp, jag älskar brösthår. Bröst och snopp är olika saker, jag tänker inte på mitt kön som ett kön.                                                 Jag gillar rosa."

 

 


Kommentarer
Postat av: Brabra

Bra blogg maja, fortsätt skriv och skriv oftare på bloggen!

/HH

2011-02-01 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0