MÅNDAGSMYS.

 

Så svischar vi in med en stenhård uppercut, här får du vad du förtjänar!  En superstylad superblogg!

 

Jag har numera en bloggcoach, Amanda Gawelin. Det är kul, hon är hajpad! Jag ska också bli hajpad.

 

Jag har svettpanna på min visningsbild, jag är en svettig människa, varm människa. Det tycker jag om att jag är. Har jag alltid varit.

Det ska hända saker här på bloggen, man ska oförberett slängas in i grejer! BA-BOM!

Här skulle det nu passa bra med min text som jag lämnade in som veckans uppgift med temat ”Genus”. MEN, inte än, det får bli en cliffhanger. Värt att vänta på.

 

Det ska hända saker på en blogg, händer, hand, hinna. Jag ska hinna min blogg.

 

Nu har jag stirrat på min skärm i timmar, timstirr. Så det är dags att logga av, knyta ihop dagen. Imorgon har jag nytvättade underkläder att ta på mig. Det känns lyxigt. Mina underkläder brukar vara nytvättade, men nu har jag gått in på bikinidelar. Jag längtar tills imorgon.

 

 

/ God natt och sov gott.


Kommentarer
Postat av: Amanda Gawelin

Pussinuss!

2011-01-17 @ 20:44:25
URL: http://semikolonpunkt.blogg.se/
Postat av: ugglan

Sitter blogg skaparen och bajsar på visningsbilden?

2011-01-18 @ 13:21:42
Postat av: Anonym

Maja! Du är så härlig!

2011-01-19 @ 14:43:01
Postat av: Josefin

Det var alltså jag som skrev föregående kommentar! Puss! (inte den med bajset...)

2011-01-19 @ 14:45:23
Postat av: Josefin

(... för den med bajset är sär skriven)

2011-01-19 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0